Čia semenke se svrstavaju u najzdraviju hranu na planeti. Pune su nutritivnih vrednosti koje su bitne za naše telo i mozak. Sadrže više kalcijuma nego mleko, više antioksidansa nego borovnice i više omege-3 nego losos.

cia puding

Čia puding je odličan način da iskoristite najbolje iz ovih semenki, i da istovremeno pojedete nešto ukusno i slatko. Ovaj puding je bogat proteinima, pa će Vas dobro zasititi.

Sastojci:

  • 3 kašike čia semenki
  • pola čaše bademovog mleka
  • stevija do željene slatkoće (ili drugi prirodni zaslađivač)
  • voće po želji

Priprema:

U čašu sipajte čia semenke, a zatim dodajte mleko i zaslađivač.

Ostavite da odstoji 15-ak minuta, dok smesa ne postane želatinasta, s tim što bi bilo dobro da na svakih par minuta promešate.

Iseckati bananu, ili omiljeno voće po izboru. Varijacije su moguće, ali najbolje se slaže uz malo slađe voćke.

Preko posuti cimet i usitnjene orašaste plodove.

čia puding

Savet plus:

Čia semenke – bogate gvožđem, magnezijumom, vitaminom C, niskokalorične, uspostavljaju hormonski balans, poboljšavaju apsorpciju drugih namirnica.

Bademovo mleko – pozitivno dejstvo na nervni sistem i mozak, reguliše holesterol, jača zube i kosti, pomaže smanjenju telesne težine.

Stevija – biljni šećer, kalorijska vrednost 0, mnogo je slađa od šećera, idealna za dijabetičare.

Banana – pruža energiju, poboljšava raspoloženje, bogata vlaknima i gvožđem, sprečava grčenje mišića, nadoknađuje kalcijum i kalijum, smanjuje visoku temperaturu.

Cimet – eliminiše napade gladi, ubrzava organizam, poboljšava cirkulaciju i nivo energije, reguliše šećer i holesterol, jača imunitet.

Orašasti plodovi – čuvaju srce, bogati dobrim mastima i antioksidansima, snižavaju loš holesterol, zbog prisustva vlakna nam produžavaju osećaj sitosti.

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here