Svako ko je barem jednom probao da napravi ovsenu kašu uvrstio ju je u svoj redovni doručak. Jer ovsena kaša je obrok koji je zdrav, brzo se sprema, a uz to je neizmerno sladak i ukusan. 🙂

Zato, nakon što se probudite u ovo hladno jesenje jutro, iskoristite 5 minuta na pravi način i pripremite sebi i svom telu obrok kojem će se obradovati.

Topla ovsena kaša je, svakako, idealan način da zasladite svoje jutro, jer sa pahuljicama ne možete pogrešiti.

Sastojci:

  • 40g ovsenih pahuljica
  • 120-150ml vode
  • malo prirodne vanile u prahu (ili kašičica ekstrakta)
  • 1/2 kašičice cimeta
  • 1 kašičica meda
  • 1 kašičica čia semenki
  • nekoliko badema
  • šaka malina i kupina

Priprema:

Usitniti ovsene pahuljice u blenderu, pa ih preliti sa vodom i staviti da se kuvaju.

Kada provri, dodati vanilu, cimet i zasladiti medom, pa kuvati još nekoliko minuta dok se ovsena kaša ne zgusne.

Sipati u činiju, pa posuti čia semenke, badem, maline i kupine.

Naravno, možete upotrebiti i voće po svom izboru koje imate pri ruci.

Nadamo se da ćete uživati u doručku!

Savet plus:

Ovas – snižava holesterol i pritisak, štiti srce, utiče na gubitak kilograma, stabilizuje šećer i redukuje rizik od dijabetesa.

Cimet – eliminiše napade gladi, ubrzava organizam, poboljšava cirkulaciju i nivo energije, reguliše šećer i holesterol, jača imunitet.

Čia semenke – bogate gvožđem, magnezijumom, vitaminom C, niskokalorične, uspostavljaju hormonski balans, poboljšavaju apsorpciju drugih namirnica.

Maline – sprečavaju umnožavanje ćelija raka i oštećenje DNK, ketoni smanjuju masne naslage i sprečavaju bolesti vezane za gojaznost.

Kupine – bogate gvožđem, magnezijumom, kalcijumom, delotvorne za čišćenje krvi, jačanje desni, antikancerogeno dejstvo.

Badem – reguliše holesterol, dobar za zdravlje kostiju, bogati vlaknima, folnom kiselinom i monozasićenim kiselinama.

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here