Ako ste ljubitelj italijanskih jela, među kojima su špagete i pice, onda je ova kombinacija idealna za Vas. Treba znati da mešanje testenine i mesa otežava varenje, i zato je ovo vegeterijanski način pripreme špageta sa povrćem u kojima, od proteina, imamo pečurke i mocarelu. Ali, svakako, po želji možete dodati na kraju i meso.

Savet pre pripreme:

Prema potrebi, možete smanjiti/povećati količinu, ali, ono što je važno, je poštovati redosled pripreme. Dakle, prvo se prže paprike, zatim pečurke i na kraju paradajz, jer je za neko povrće potrebno više vremena, a pečurke ispuštaju vodu i slično.

Špagete se prvo umešaju sa mocarelom dok su vruće, jer masnoća u kojoj se pržilo povrće onemogućava da špagete dobro upiju i zato povrće dodajemo na samom kraju.

Sastojci (za 3-4 porcije):

  • 200 g integralnih špageta (u ovom slučaju su korišćene od durum pšenice)
  • 300 g šampinjona
  • 200 g mocarele
  • 2 sveža paradajza
  • 2 crvene paprike
  • 200 ml kuvanog paradajza
  • sveža mirođija
  • svež bosiljak
  • origano
  • himalajska so
  • biber

Priprema:

Sipajte vodu i so u šerpu i zagrejte. Kada proključa, dodajte špagete i kuvajte dok ne omekšaju.

U međuvremenu, očistite pečurke i iseckajte. Isto uradite sa paprikama.

U tiganju zagrejte malo putera na srednjoj temperaturi, a zatim stavite paprike da se isprže.

Nakon 3-4 minuta dodajte pečurke. Pržite još nekoliko minuta, pa dodajte krupno isečen paradajz.

Iseckajte sitno mirođiju i bosiljak i sipajte zajedno sa kuvanim paradajom.

Ostavite par minuta da se sve uprži.

Pospite biber, origano i so na samom kraju.

Špagete ocedite i vratite u šerpu, a zatim im dodajte rendanu mocarelu.

Promešajte da se sve stopi, a zatim dodajte sos sa povrćem, koji ste prethodno spremili.

Servirajte i uživajte u čarima tople testenine!

Savet plus:

Durum testenina – sadrži vlakna, visok procenat belančevina, nizak procenat masti, nema holesterola. Sadrži gluten.

Šampinjoni – bogati vitaminom B kompleksa, vitaminom C, selenom, lako svarljivi, bogati proteinima.

Crvena paprika – niskokalorična, najviše vitamina C ima u crvenoj paprici, visok sadržaj vitamina A.

Paradajz –  zdraviji je u kuvanom obliku, najveći izvor likopena, smanjuje rizik od karcinoma i kardiovaskularnih bolesti, značajan izvor vitamina K.

Bosiljak – snažan antioksidans, štiti srce i krvne sudove, jača imunitet, prirodan antibiotik.

Mirođija – sadrži velike količine gvožđa, kalcijuma, magnezijuma, delotvorne u borbi protiv prehlade i gripa.

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here