Punjena jaja su brz i jednostavan način da u jednom obroku servirate proteine, zdrave masnoće i preko potrebne vitamine i minerale.

Idealno rešenje za doručak u društvu, koje uz malo mašte možete poslužiti kao specijatitet, punjena jaja su prijatna za oko i stomak.

Uz pomoć avokada ćete ostati siti tokom dana, dok će limeta pružiti jajima osvežavajuću notu i neobičan ukus. Probajte nešto novo, napravite interesantno i zdravo punjenje, zelenkaste boje i prirodnih aroma koje će svima zaintrigirati nepca.

Sastojci (za 2-3 osobe):

  • 4 jajeta
  • 1/2 avokada
  • 1/2 limete
  • kašičica senfa
  • morska so
  • biber

Priprema:

Tvrdo skuvati jaja.

Izdubiti pola avokada, ispasirati, pa dodati sok od limete, senf i so.

Sve dobro izmešati, a zatim preseći jaja na pola i izvaditi žumanca.

Sjediniti žumanca sa smesom od avokada.

Napuniti kesu ili špric za dekoraciju, pa napuniti belanca.

Preko posuti malo bibera i dekorisati svežim začinima po želji.

Savet: Ako Vam ostane punjenje za jaja, možete dodati šaku kuvanih leblebija, staviti u blender zajedno sa punjenjem, izblendirati i dobiti namaz za naredne dane.

Savet plus:

Jaja – bogata vitaminima B12, D, aminokiselinama, kalcijumom, gvožđem, sprečavaju razvoj očnih bolesti, hrane mozak i poboljšavaju pamćenje.

Avokado – monozasićene masti snižavaju holesterol i nude značaju zaštitu protiv raka dojke, ima antiupalno svojstvo i bori se protiv slobodnih radikala.

Limeta – sadrži veliku količinu vitamina C, antioksidativno i antikancerogeno dejstvo, prirodna prevencija za stvaranje kamena u bubregu.

Senf – sadrži selen, dobar za bolove u grlu, ima antikancerogeno dejstvo, doprinosi u borbi protiv raka debelog creva.

Morska so – prirodna so, sadrži preko 80 minerala, sadrži jod koji je neophodan za funkcionisanje organizma.

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here