Parfe je, tradicionalno, voćni desert koji se sastoji iz 3-4 sloja i vodi poreklo iz francuske kuhinje.

Nema pečenja, nema kuvanja, a dovoljno Vam je nekoliko svežih sastojaka i krem kojim ćete sve to upotpuniti (u ovom slučaju je to grčki jogurt) da dobijete slastan slatkiš.

Maline možete zameniti bilo kojim sezonskim voćem po svom ukusu. Najbolje se slaže bobičasto voće (jagode, kupine, borovnice..), a ujedno ima i najmanje kalorija. Bobičasto voće, takođe, važi za superhranu. Zato, ako Vam je dosadilo da ga jedete bez ičega, probajte na zanimljive načine pripreme da ga uključite u svoju svakodnevnu ishranu.

Sastojci (za dve porcije):

  • 150g indijskog oraha
  • 100 ml kokosovog mleka
  • kašičica stevije
  • šolja svežih malina
  • vanila u prahu (1g) ili ekstrakt vanile (pola kašičice)
  • 2 pune kašike grčkog jogurta ili pavlake

Priprema:

Indijski orah sipati u užu posudu i potopiti mlekom na minimum 6h.

Nakon toga procediti višak mleka, a indijski orah staviti u blender.

Dodati vanilu oko 0,5g ili malo ekstrakta i pola kašičice stevije.

Blendirati dok smesa ne postane glatka.

Sipati na dno čaša, pa poređati sveže maline.

Grčki jogurt pomešati sa pola kašičice stevije i ostatkom vanile, pa servirati preko malina.

Dodati još nekoliko svežih malina na parfe u vidu dekoracije.

Savet plus:

Indijski orah – dobar za prevenciju embolije i zgrušnjavanja krvi, ima antiseptička i antibakterijska dejstva, obiluje vitaminima i mineralima.

Kokosovo mleko – bez laktoze, poboljšava rad štitne žlezde, povoljno utiče na sistem za varenje i pruža esencijalne vitamine i minerale.

Maline – sprečavaju umnožavanje ćelija raka i oštećenje DNK, ketoni smanjuju masne naslage i sprečavaju bolesti vezane za gojaznost.

Stevija – biljni šećer, kalorijska vrednost 0, mnogo je slađa od šećera, idealna za dijabetičare.

Grčki jogurt – visok sadržaj proteina, bogat kalcijumom, sadrži bakterije koje ubrzavaju proces varenja.

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here