Za slatki fitnes doručak – kokosov hleb bez šećera

Kokosov hleb će vam dokazati da lako možete pojesti nešto zdravo, slatko i ukusno.

Svi koji treniraju znaju koliko je doručak važan, ali je važna i želja da se nekada zasladimo. Dodavanjem proteina u prahu u jela, umanjujemo kalorije, unos masti, a zadovoljavamo želju za slatkim, bez straha da ćemo nabaciti neželjne kilograme.

Kombinacija sastojaka koju vam pruža kokosov hleb obezbediće vam potrebnu energiju i osećaj lagodnosti tokom dana.

Potrebno je:

• 2 belanca
• 2 vanile u prahu
• Pola kašičice ekstrakta vanile
• 2 kesice stevije
• Čaša kokosovog brašna
• 1,5 dcl kokosove vode (ako nemate, možete zameniti kiselom)
• Čaša speltinog brašna
• 2 merice proteina (od jagode ili vanile – 2x30g)

Upalite rernu da se zagreje na 180 stepeni.
Umutiti dva belanca mikserom u čvrst sneg, pa dodavati zaslađivače – vanilu, pola kašičice ekstrakta vanile i dve kesice stevie.
Isključiti mikser i u drugoj posudi umešati suve sastojke – kokosovo brašno, speltino brašno i dve merice proteina.
Dodati kokosovu vodu, pa sve lagano umešati sa prethodnom smesom od belanaca.
Podmazati pleh ili kalup za kuglof kokosovim uljem, pa sipati smesu i staviti da se peče oko 30 minuta.
Služiti kokosov hleb sa ispasiranim svežim voćem ili omiljenim namazom!

Savet plus:

Kokos – poboljšava zdravlje kostiju, kože i nervnog sistema, unapređuje rad štitne žlezde, jača imunitet.

Kokosova voda – puna antioksidanata, aminokiselina, bogata vitaminima B kompleksa, vitaminom C, mineralima (kalijum, kalcijum…), snižava nivo holesterola.

Spelta – nizak glikemijski indeks, bogata vitaminima B kompleksa, mineralima (magnezijum, gvožđe…) i biljnim vlaknima.

Belanca – bogata proteinima i aminokiselinama, lako svarljiva, poseduju vitamin B2, mala kalorijska vrednost.

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here