Svi vi koji trenirate znate koliko je prvi obrok nakon treninga važan. Telo i mišići žude za izgubljenim mineralima, vitaminima i proteinima, a najjednostavniji način da to učinite je ukusni i veeeliki smuti.

Malo povrća, malo odabranog voća, cimet koji ne dozvoljava našem organizmu da se uspori već olakšava varenje voća, a uz to su tu puter i whey, čine savršenu kombinaciju džumbo smuti -ja.

Posle ovog napitka moći ćete da se opustite i uspešno obuzdate glad nakon napornog treninga ili aktivnosti.

Sastojci:

  • šaka zelenog lisnatog povrća
  • 1 banana
  • 20-ak malina
  • puna kašika kikiriki putera
  • 1/2 merice proteina (15g)
  • 1/2 kašičice cimeta
  • voda

Priprema:

Oprati listove povrća, pa sa ostalim sastojcima staviti u blender.

Preliti sa malo vode, kako bi se dobila željena gustina, pa izblendirati.

Sipati u džaaambo čašu :), pa preko možete posuti još malo cimeta za dekoraciju.

Savet plus:

Zeleno lisnato povrće – ukljanja različite vrste toksina, štiti telo od bolesti, jača imunitet, obiluje velikom količinom vitamina.

Banana – pruža energiju, poboljšava raspoloženje, bogata vlaknima i gvožđem, sprečava grčenje mišića, nadoknađuje kalcijum i kalijum, smanjuje visoku temperaturu.

Maline – sprečavaju umnožavanje ćelija raka i oštećenje DNK, ketoni smanjuju masne naslage i sprečavaju bolesti vezane za gojaznost.

Cimet – eliminiše napade gladi, ubrzava organizam, poboljšava cirkulaciju i nivo energije, reguliše šećer i holesterol, jača imunitet.

Kikiriki puter – riznica proteina, topljivih vlakana i biljnih masnoća koja smanjuje osećaj gladi, povoljno utiče na upalna stanja, važi za blagi laksativ.

Protein surutke – učestvuje u izgradnji mišića, bogat aminokiselinama, pokazuje pozitivan učinak na jetru.

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here